Merhabalar, 11 haftalık hamileyim, 3+4′ten beri oksapar iğne kullanıyorum. Bugün uzun zaman sonra ilk defa dışarı çıktık, ne olur ne olmaz iğnemin saati geçmesin diye iğnemi yanıma aldım, çantama koymuştum. Çantamı balkonda güneşte unutmuşum. Daha önce eczacı iğneler oda sıcaklığında dursun demişti, şimdi iğnem bozulmuş mudur bozulmamış mıdır emin olamıyorum, iğne ile ilgili bilgisi olan var mı acaba?