Canim benimde 2.5 yasinda kızım var 12 kilo sadece 😂 bende ilk başlarda çok takıyordum ama bi sağlık sorunu yok cok şükür vitaminleri vs hepsi iyi. Sende bi kan değerlerine felan baktir bi eksiklik varsa doktor takviye edici yazar zaten. Ama yoksa pek irdeleme. Benim kızım cok yemek seçer et tavuk agzina asla sürmez. Yumurtayı sadece haşlanmış olarak ve beyazını yer. Peynir felan asla yemez 😂 Bende onun sevdiği şeyleri değiştire değiştire yapıyorum işte yemeyen ve yemek seçen cocuk z
Cok zorrrrr