Bence bu süreçte en önemli şey moral, benim bir yakınım da çatlatma iğnesiyle birkaç ay sonra ikiz gebe kaldı. Hiçbir problemi olmayan insanlar bile çok kafaya taktığı için gebe kalamıyor. Düşünmemeye çalışın, inşallah tez zamanda hayırlı haberler alırsınız 🤲🏼