Hanımlar kim görse karnın aşşağıda diyor. Gerçektende öyle otururken bile zorlanıyorum önceden bu kadar değildi inmeye başladı aşşağıya. Hamileliğimin başından beri Çok stresli ağlamaklı sinirli geçiriyorum. Ve gün içerisinde bütün gün ev işi yapıyorum bunlardan kaynaklı olabilir mi? İçinizde böyle olan varmı? Korkmaya başladım çocuğum göbek deliğinin oralarda hareket ediyor hep ve hareketleride çok az yer değiştirme ittirme gibi