Ben de 14 aylikken oglumu sutten kestim, en büyük korkum baska türlü uyumayi bilmemesiydi yanima yatirdim ve aglamasina müsaade ettim, surekli artik meme yok hadi sarılıp uyuyalım gibi seyler söyledim ilk iki gece baya ağladı sakinlesene kadar sakin tonlarda konusmak başını oksamak ve asla pes edip meme vermemek gerekiyor. Sonrasında sakinlesip yattı yanima oglum. Bir aydir uyku saatimiz geldiginde hic aglamadan bana sarilip uyuyor. emin olun benimki birakabildiyse her bebek birakabilir cok bagimliydi