Aysee21 Nazli_01 benim yakınımda e bebek mağazası yada avm yok internetten de sipariş veremedim o yüzden şoktan aldım bende
A_S_K Dilan33 Hepsini koy, bir de en uzun gece ultra boy.orkid koy. Bazen çok kanama olmuyor. Ben ikinci gün hastanede orkid kullandım.
Dilek0809 Ben burdan aldım eğer vaktiniz varsa favorilere ekleyip bekleyin 24₺ye aldım bir paketini bir kaç gün içinde geldi yanında ped falan da aldım kargosu da bedava oldu ya da başka bir ihtiyaç alabilirsiniz kargo bedava olunca çok iyi fiyat. https://ty.gl/ywp6vye
Duygucnr ikizlerburcu Ben de normal yaptim bana lavman yapmadilar allahtan bisey yiyip icememistim cok utanc verici ya 😅
ikizlerburcu Duygucnr bende yemedim ama çıkana inanamadım gerçekten allahtan anlayışlılarda gerçekten o anlarda ebe falan olsun zaten doğumdan sonra kinde refakatçi annem ve ben vardık 😂yaptım ama çok kötü bir durum gerçekten 😂yetişememek tutamamak🙂