RuyasMom2 Kızlar selam , 2 gün önce acil sezaryenle bebişim doğdu ama çok aşırı gelen bir sütüm yok gibi cuma günü kontrolümüz var o zaman detayları doktorla konuşacağım size de sormak istiyorum başına böyle gelen var mı ve neler yaptınız?
Burcuckmk RuyasMom2 zaten ilk başlarda cok sut gelmez canim bebeğinin midesi kadar üretiyor vücut sen emzirdikce artacak o makine ile sağmaylada destekleyebilirsin bol bol su tuket Dün ebe bana ilk basta sütun az gelicek sakin ezrimekten vazgecme doğurunca dedi
Melek- RuyasMom2 ilk 2 gün az oluyor ama sürekli sağmaya çalışın bolca su için 3-4 lt sıvı alın, humana çayı ve malt içeceği içtim 3. Gün çok şükür sütüm yeteri kadar geldi. Bir de sıcak suda masaj yapın inşallah gelecektir 💖
cemreninannesi67 RuyasMom2 bende cuma günü doğum yapıcam e bebekten bugün humana ve malt içeceklerden aldım süt artırması için inşallah işe yararlar hatta bugün içmeye başlıycam sizde deneye bilirsiniz
RuyasMom2 cemreninannesi67 inşallah bende humana çayını duydum onu denemek istiyorum hayırlı sağlıklı doğumlar dilerim size 🥰
2bebeli İlk başlarda sut az gelir zaten canım. Sen bol bol emzir. Emzirdikce daha çok cogalicak hic stres yapma yenidogan bebislerin midesi küçücük zaten her şekilde doyar. Doktoruna da gidince söylersin. Bol bol su iç ve yeşillik ye 😇
RuyasMom2 2bebeli çok taktım kafaya cidden ya ama stresle hiç gelmez bu sefer Allah’ korusun , çok teşekkür ederim ☺️
Ozlem23 RuyasMom2 benimde öyleydi ağlamaktan helak olurdu çocuk mama verdik hastanede mecbur bende süt için humana çayı aldım birde malt içecekleri birde kuru borulceyi haşlayıp içine dere otu koyuyoruz onu yiyorum iyi geliyo şimdilik gerçi nadirde olsa yinede mama veriyoruz
Ayten25- RuyasMom2 merak etmeyin benimde öyle oldu düzene giriyor ani sezeryan oldum bende bebek çektikce geliyor sütünüzün hemen inmemesi çok normal siz emzirin gelir allahın izniyle 🙏🏼
Beyzan RuyasMom2 bitki çayının içeriğine dikkat edin rezene kimyon anason karışımi olabilir ama başka şeyler olmasın sonuçta direk sütten bebege geçiyor.
Burcuckmk RuyasMom2 daha sık emzirmeye çalış olabildiğince uzun tut memende bazen yoruluyorlar bebisler bizde doydu sanip emzirmeyi kesiyoruz
Beyzan RuyasMom2 zaten öyle aşırı gelen bir süte de ihtiyac yok midesi küçücük emzirmeye ve bol su tüketmeye devam edin gerisi gelecek Allah in izniyle
E_T RuyasMom2 Ben sezeryan olmadım ama normal doğum yaptım ilk gün öğlenden sonra azıcık gelmeye başladı az az geliyor du bebeğimi doyurmuyordu yavaş yavaş çoğaldı 1 haftayi buldu birde geriliyordu göğsüm hemşire sıcak suyla 15 dkk tampon yap sonra eğil sağ demişti