Deniz95 Gebeliğimin başından beri sarı akıntın var doktorlar normal karşılıyor tahlilde bir şey çıkmadığı için bu aralarda ip gibi şeyler görüyorum iç çamaşırımda böyle bir durumla karşılaşan var mı