Bizdede baba negatif ben pozitif bebegim negatifti anne bebek uyusmazligimiz vardi bizde hastanede 4 gun yattik sariligimiz ve etkilerini biraz uzun vadede atlattik ama 1 saat emzirdiysem sut olmadigindan 1 saat mama verdim surekli besleyerek bebek kaka yaparak atlattik o sureci.kan sekeri dustugu an uyanmamasina ragmen surekli beslemeye gayret edin,uzulmeyinki sutunuz etkilenmesin.