Sahilll Hanımlar 3 6 kilogram arasi bebek bezi stoğu yapmak istiyorum şuan migrosta sleppy indirimde ama kaç ay kullanabilirim bu bezi ? Sizler kac kilo uyumlu bez aldınız ?
Gonca2070 Sahilll ben sleepy 1 numaradan 2 paket aldim 84 adet. Hem hızlı büyüyorlar muhtemelen 10 gün içinde 2 numaraya gecilir
Birannebirbebek7 Sahilll sleepy 1 numara bez çok kullanılmıyor bebek 3-3,5 kg olunca sıkmaya başlıyor ve 2 numaraya geçiliyor eğer stok yapacaksanız 2ve 3 numara yapın bence
Kayraninannnesi Sahilll sleepy 1 numara 2-5 kg 2 numara 3-6 ben o yüzden direk 2 numara almayı tercih ettim 🙏
Sahilll Denizyildizii yani 1 paket bir ay mi yetiyor 2 aylik oldugunda bir beden buyuk bez mi almak gerekir ?
Sahilll Gonca2070 bence de küçük numaralar en fazla 1 ay belki daha az kullanilir gibi sleppy 1 numarasi cok küçük ama sanki
Sahilll Birannebirbebek7 yeni doğan icinde 1 paket 2 numara aldim 1 numara cok küçük diyordu herkez acaba diger ikisini de 3 numara mi alsam bebekler hemen buyuyormu nasil oluyor bilemiyorum ,(
Gonca2070 Sahilll evet çok küçük görünüyor deneyip göreceğiz nekadar gideceğini pişik vs. olabilir diye stok da yapmadım duruma gore alacağız