Sultanii Hanımlar 5 haftalık hamileyim kahverengi lekelenmelerim oluyor düşük tehlikesi mi bu ? Yaşayan var mı çok endişeliyim ilk bebegim. Doktor kontrolüne daha var ama erken gitmem gerekiyor mu
Zzsm Sultanii canım merhaba ne olur ne olmaz acile git yerleşme olabilir ama kötü bileyde olabilir randevunu bekleme bendede olmuştu gittim doktor yerleşme demişti fitil vermişti 1 hafta filan devam etti
Aslhn12 Sultanii Zaten doktorlar her kanamaya muayene edip düşük tehditi teşhisi koyuyorlar canım. Düşük yapıyorsun diyemeyiz en azından yapmıyorsun korkma diyebiliriz. Acile gidip bi baktır çok da korkma
elisa123 Sultanii ihmale gelmez yarın bir gidin yerleşmede olabilir başka birseyde doktora gitmekte fayda vardır