Merhaba 08.05 te çatlatma iğnesi vuruldum bhcg bu gün 7.61 çıkmış. Hamile miyim? Şu an tam 3+2 oluyor. Bu değer düşük mü bu şekilde öğrenen var mı? Kafam çok karıştı. Dünki testim ve ondan önceki günki testim negatif çıkmıştı bu sabah ise silik çizgi vardı yapmicam dedim ama dayanamayıp kan testi yaptırdım. Sonuç 7.61 ama burada genelde daha yüksek değerle öğreniyor sanki insanlar