Syrnn Kızlar merhaba. Daha önce de yazmıştım hala aynı durumdayım. Geceleri istemsizce sırt üstü yatmış vaziyette uyanıyorum belim agrıyor. Bebeğe az kan gittiğini duydum bu durumda o yüzden tedirgin oluyorum. Yardımcı olur musunuz?
birprensesvebirprensannesi Syrnn Hamile yastığı var canım onlardan alabilirsin yada sırtına minder falan koy dönemeyeceğin şekilde. Eğer uzun süre yatmiyorsan sıkıntı olmaz canım
Nesli23 Syrnn ben doktoruma sordum kendini kasıp sola yatmak istiyorsun dedi ama kasma yüz üstü bile yatabilirsin dedi 13 haftadayım
birprensesvebirprensannesi Syrnn Uzun süre yatman iyi değil canım hamile yastığı al dediğim gibi mutlaka
hanibazen Syrnn o haftalarda bana sağa sola sırüstü istediğin gibi yat zorlama kendini ileriki haftalarda sırtüstü yatmak tansiyon problemine sebep olabiliyo falan demişti
Nevenia Benim de aynı durum, uykuya dalarken sola yatıyorum sonra bi bakıyorum istemsiz sırtüstü uyanıyorum. 36+3teyim
SailorMoon_ Syrnn ben 17. Haftayım sırtüstü yüzüstü her türlü yatıyorum. Zaten haftalar ilerledikçe vücut kendiliğinden izin vermiyor rahatsızlık hissedince mecbur yan yatılıyor
Bus46 Syrnn 3 aya kadar yux üstü yatilsbiliyor daha sonra karnın çıkıyor yatamiyosun😂 sola yatmak daha iyiymiş sırt üstü yatmak için de uzun süreli olmadıkça yatabilirsin dedi doktorum