poyrazinannesi3547 Kızlar 6+4 haftalık hamileyim sağlık ocağı demir ilacı yazdı dün içtim birşey olmadı bugün ishal oldum sizde oldumu böyle bi şey ne yapsam acaba bilmiyorum yarın gitsemmi doktora ferro sanol duodenal ilacın adı
gulin-35 poyrazinannesi3547 herkes kabız oluyor demır hapından sende ıyı bı etkı yapmıs bence bır ıkı gune gecer alısınca
Esraadem poyrazinannesi3547 bende de aşırı kansızlık var ve hamileliğimin başından beri içiyorum ama benimki hap değilde küçük tüplerde sıvı şeklinde ilk başlarda aşırı kabız olmuştum ama çok şükür vücudum alıştı geçti
aleynaaplt poyrazinannesi3547 bana da sağlık ocağı o ilacı aldırmıştı kullandım ama diğer doktorum 3 aydan sonra bakarız dedi bıraktırdı bana demir ilacını.
poyrazinannesi3547 gulin-35 bilmiyorum araştrdm biraz ishal de kabızda yapablyormuş ama devam etsem mi bilmiyorum bi zararı olmasından korkuyorum
gulin-35 poyrazinannesi3547 devam et onemlı bı ılac hamılelıkte doktoruna soyle durumu belkı baska cesıdını verır
Balca Bana doktorum folik asit ve d vitamini dışında bisey kullanma dedi bende de kansızlık olduğu halde Demir hapını şimdilik kullanmayalım dedi.
poyrazinannesi3547 aleynaaplt benim düşük çıktı değerlerim o yüzden iç dedi bakalım yarın atarm yada giderim olmazsa
Redpepper Bana o bulntı kusma ishal yapıyor o yüzden başka istemiştim doktorumdan devlet karşılamıyor biraz pahalı ama yan etkisi yok, doktorunuza söyleyin değiştirir