Babybe Kızlar Selam, Haftadayım bebeği her zaman hissedemiyorum. Biraz fazla evhamlıyım en son 2 hafta önce detaylıda her şey normaldi.. Ne zaman düzene giriyor? Ne zaman hareketleri saymak lazım yardımcı olabilir misiniz?