Merhabalar, benim de 5. Haftadan 8. Haftaya kadar ara ara kanamalarım oldu. Fakat benim rahimde kanama alanı yoktu. Doktor bu süreçte sadece tuvalete kalk kendini yorma demişti. Progestan fitil, protolun iğne ve duphaston vermişti. Benim de ilk gelen leke pempeydi sonradan adet kanı gibi aktı gitti. Çok korkmuştum bende. Doktorum ilaclarını kullan işe yarıcaktır demişti. Şükürler olsun ki ilaçlar da işe yaradı. Sizinde daha çok devam ederse tekrar doktora gidin. Doktorunuz iğne ya da fitil verebilir. Bol bol su tüketin. Bol bıl dinlenin. Rabbim yavrunuzu size bağışlasın. 🤲