Meliskam Merhaba arkadaslar ben 13 haftalik hamileyim hiçbirsey yiyemiyorum…yiyorum yarim saat sonra kusuyorum…doktorun yazdigi ilaçlarida tutamiyorum atiyorum kusuyorum…çok korkuyorum bebegime bisey olur diye:( her geçen gunde kilo veriyorum…napiyim ben :(
turkankrbyk Meliskam hic korkma bebeğine bir sey olmaz başlarda bende senin gibiydim ama bebegin gelişimi gayet iyiydi içini rahat tut 🙂
Mom070 Meliskam 17.haftama kdar 1 ay süren ishal durumum oldu kilo alamadım vs derken üzülüyordum doktor sıkıntı yapma dedi serum takviyesi verildi vs derken şuan çok şüküür iyiym geçti , sizde sıkıntı yapmayın bebek iyidir muhakkak Allahın izniyle ☺️
psychologist Meliskam korkma doktor her gün peynir ekmek bile yesen beslenir çocuk dedi. Bende 3 kilo verdim yedim çıkardım hep çok şükür 28haftalığız artık. 3 aydan sonra azalıyor inşallah