Hilal-95 Daha 13 haftalık hamıleyim ama karnım inanılmaz soyuluyo gibi kızardı kaşınıyor pul pul gibi yağlıyorum yıkıyorum hergün ama geçmiyor sanki daha kötü oldu sımdıden böle bşy yaşayan varmı doktora gidicem cildiyeye felanmı gitmem gerekıyo ???