iko58 Cuma sezeryanla oğluşuma kavuşucam inşallah. Son haftasında olanlar var mı ? Heyecandan süreki karnım midem ağrıyor, başım dönüyor ve uyuyamıyorum. Sizler nasıl başa çıkıyorsunuz ?
deletedmom351 iko58 Canım bende sezaryen oldum 23 gün önce o gün hiç uyuyamadım benimde karnıma ağrı giriyordu heyecandan rabbim hayırlı doğumlar versin inşallah 😂
iko58 deletedmom351 sağol canım inşallah. Allahım sana da analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 🤗