Merhaba. Bugün 12+3′deyiz ve doktorumuz cinsiyet tahmini yaptı. Kıza benziyor fakat %25 yanılma payı oluyor kız çocuklarında dedi. Merak ettim aynı durumda olanlar var mı diye. Hayırlısı ne ise öyle olsun ama gönlümüzden geçen kız sevinmek için erken mi? 😊