Hatice4446 Kızlar yanlış anlaşılmasın karşılaştırmak için sormuyorum ama merak ediyorum bizim bebiş 2300 olmuş sizlerde durum nasıl acaba haftasına göre iui mi
Nazli_01 Hatice4446 canim benim ki 33+0 da gıttıgımde 2315 gr geldı doktorum gayet ıyı gidiyorsunuz dedı. Iyı Yanı bencede