Hanımlar merhaba 🌺
7+6yız çok bulantım ve istifa etmemden dolayı dün doktordan ilaç istedim ve prilam verdi. Bu sabah aç karnına içtim 10bucuk gibi sonra çok az birşeyler atıştırabildim bulantım yoktu. Ama aşırı uyuyorum yataktan kalkamıyorum bu kadar olmuyordum normalde 🤦♀️ Prilam uyku yapar mı?