Demed Evet çok zor ama çok güzel bir mucize taşiyoruz hepimiz inş sağ sağlım kucagimiza alırız hepimiz
Kubra-mutlu 10+6 haftalığım ara ara kasıklarıma ağrı giriyo kızlar normalmi şimdiye kadar geçmesi gerekmiyomu