damlaaltinay belisslinaa sezeryan canım gebelik şekerinden dolayı doktordan doktora değişiyor bence o. Ama zaten genelde doktorlar gün vermiyor kadınlar o güne odaklanıp streslendiği için.
marysmom Ben hamile kaldığım ilk doktora gittiğim zaman şu tarih olur mu dedim :) o da bir sıkıntı olmazsa o tarih olur dedi. İlki sezaryendi zaten. Şimdi son on gün kaldı. İnşallah Erken gelmezse , sancım olmazsa suyum gelmezse tarihi belli.