Elmasbebek 1 ay önce doğum yaptım karnıma bastırdılar 3 4 defa sadece 4. De Hissettimm uyuşuk oldugum için hissedilmiyordu birde genel olursanız hissedersiniz ama spinal olursanız o bastırmayı çok hissetmezsiniz tavsiyem spinal olman çünkü bebeğin doğum anınada şahit oluyosun ☺️