Bacımlar adetime daha 16 gün var. Fakat son adetim bittiginden beri güzelce değerlendiriyoruz 2 gün önce yumurtlamamda oldu beyaz seffaf akıntı geliyo yoğun çekince uzayan bence yumurtlama. Neyse uzatmicam gayet güzel değerlndiriyoruz gün aşırı ama şu son üç gündür bende bir uyku hali bir uyku hali böyle bisey yok gözümü açamıyorum cok hafif bulantımda var sizce varmıdır bişey adetten hemen sonra değerlendirdiklerimizmi tuttu nedir 🧐