Cuma günü için kadın Doğum doktoruna randevu almıştım pko vardı gebelik olmuyordu kontrole gidecektim ama bugün adet oldum önceki bakıldığında alttan muayeneyle bakılmıştı şuan adetliyken bakarlar mı sizce karından ultrasonla bakılsa kistler görünür mü ki