Merhaba kızlar ben 25 haftalık gebeyim normalde hamile kalmadan önce 40 numara giyiyordum ayaklarım taraklı fakat şimdi hamilelik dolayısıyla ayaklarım şişti bana rahat terlik veya sandalet tarzında kalıbı büyük veya 41-42 numarası olan ayakkabı önerrmisiniz 🙏