Elif_Eda Kızlar 2 gün önce tetanoz aşısının 1.dozunu oldum ilk olduğumda birşey yoktu akşama baya ağrı şiddetlendi hala daha var ağrı oluyormuş zaten..İğne olduğum yerde kızardı sizde nasıl oldu acaba
Gmsyusra Elif_Eda Bende ilk olduğum gün ağrı acı hissetmedim sonraki 3 gün kolum morardı kaldırmaya dahi zorlanır oldum
metehaninannesiii Elif_Eda soğuk bir şey al eline onunla yavaş yavaş masaj yaparak yuvarlak daireler yap bana o çok iyi geldi
Elif_Eda Gmsyusra evet evet sol tarafıma yaptırdım zaten sağ elimi kullanıyorum diye akşama doğru ağrıdı zaten benimde..Kızarıklık var sadece