Minik_kalplim_ Kızlar kalın kıyafet almadım yani badi tarzında aldı üzerine yelek mont giydiririm diye düşündüm yanlış mı yptım ya😒
metehaninannesiii Minik_kalplim_ bende Eylül de olacak da mont değil de yelek tarzı çok aldım daha doğrusu anneler yaptı
Pamugunannesi1 Minik_kalplim_ Benim de eylülde ben uzun kollu çıtçıtlı badyler aldım anneannesi yelek yaptı çokça mevsimlik battaniyesi de var kısa kol da aldım uzun kol da 😇 Geçen sene Eylül çok sıcak geçti bu eylülde öyle geçerse ilerleyen zamanlarda alırsın daha kalın bişeyler 🥰
Havvabaht Kışın cok fazla dışarı cıkmıyoruz kalın bişeyler almaya gerek yok. Uzun kollu 5li takımlardan alsam yeterli diye dülünüyorum ben öyle yaptım 6. Ayına kadar alışverişni yaptım. Yazlıkları 6 aydan sonra alıcam