mervedemirkol merhaba 30+6 yım. Akıntım hamileliğin basından beri var günlük ped kullanıyorum doktorum normal süreç demişti.
ancak son bir haftadır kasık agrısından dogrulamıyorum. 30+4 de kontrole gitmiştim, bebek büyüdükçe yapmış oldugu baskıdan kaynaklı dedi.
ben de durum bu sekilde oldu.
ben normal olmayan agrı vs sezdiğimde genelde bebeğimin hareketlerini kontrol ediyorum normal seyirde ve tempoda mı diye