Ceycey11 kanlarım normal eğer sancılı ve yoğun kanaman yoksa bi sorun yok dedi zaten şuan kahverengiye döndü yerleşme kanaması olabilir dedi eğer artar ve çoğalırsa kimyasal gebeliği atmaya çalışır vücut adet görürsün dedi kanama sürmezse haftaya bi daha kan ver kanama devam ederse iki günde bi kan ver dedi bakalım Allahın izniyle bişey olmaz inşallah