Arkadaşlar merhaba son adete göre 25 haftalığım 10 gündür vajina etrafında kemik ağrısı çekiyorum. Son 3 gündür dayanılmaz hale geldi. Oturup kalkerkan yatıp kalkarken kıyafetimi değiştirirken yürürken devamlı ağrıyo. Geçen hafta doktoruma gittigimde 3 gündür kemik ağrısı cekiyorum dedim ama bebekte her sey yolunda magnezyuma devam et dedi sadece. Var mı bunu yaşayan bir çare bulan gerçekten artık bu ağrı yüzünden psikolojim çok etkilendi sürekli mutsuz hissediyorum. Arada batma tarzındada sancılarım oluyor rahimde ama idrar yolu enfeksiyonu cikmadi 10 gün önce