zehranurr Kızlar gebelikte şeftali yemenin bilinen bir sakıncası var mı? Malum yararlı gibi gözüken şeyleri bile yememek gerekebiliyor bazen. 🙄🙄
Leylaalin zehranurr şeftaliye dokunma çocuk tüylü olur derler 😂 esin dış kabuğunu soysun öyle yiyebilirsin teyzem kızın da şeftali çok yedi dışıyla beraber cidden çok tüylü oldu hala da kız tüylü
idiloska zehranurr yok benim annem bana hamileyken bol bol yemiş, o zamanlar bulamamışlar babam yurt dışından getirtmiş hatta.
zehranurr metehaninannesiii afiyet olsun canım 😂😂 bende yedim valla😂 ya hurma falanda sağlıklı mesela ama son hafta öneriliyor yinede bi sorayım dedim şeftaliyide 😂
idiloska Leylaalin benim annem de bana hamileyken yemiş, hiç tüyüm yok, gerçekten bıyık ağdası bile 3 ayda bir olurum, olanları da epilasyonla halletmiştim.
ratatosk Leylaalin onun da alakası yok ya annem şeftali dahil tüylü hiç bir şeye asla elleyemez tiki var ama maşallah tüy yönünden zengin çocuklar doğurmuş 🙈🙈🙈
Sevdesi idiloska benim annem bana hamileyken yemiş sağolsun heryerim tüydu lazerle kurtuldum ama ondan önce hafta da bir bıyık aldirirdim 😀
metehaninannesiii zehranurr doktoruma sordum kuzum günde 1 tane yiyebilirsin bi sikinti olmaz abartma sadece dedi o kadar