İyi günler birşey sormak istiyorum benim düşük tehlikem var progestron kullanıyorum ama bugün evde unutmuşum ilacımı kullanamadım eczaneler kapalı alamadım kahverengi lekelenmem var doktoruma hastanede yok ulaşamadım sizce bişey olurmu böyle bişey yaşayan varmı