Kizlar dün 24 haftalık olduk. Bir hafta öncesinde Lekelenmem vardı doktorum rahim ağzına baktı açılma yada yırtık yokmuş, rahim ağzı sıkılığı da Uzunluğu da çok iyi dedi. bebeğimde gayet sağlıklı 🙏 progestan kullanıyorum ama Lekelenmem devam ediyor sizce bu neyden kaynaklı böyle birşey yaşayan var mı