cennet20 Doktor bilemedi birdakine tam belli olur dedi meraktan catlicüüümmm 😂😂 hanımlar bi bakın yahu 😂 https://klasresim.com/i/wwAg9n
Timaa91 Sadece_anne Sadece_anne bizede tahminde bulunur musunuz ? Rica etsem https://resimyukle.link/i/HGN6P
Timaa91 Sadece_anne çok teşekkür ederim yorumunuz için , dün akşam randevumuz vardı gittik doktorumuz kız dedi .. buradaki diğer arkadaşlara da sormuştum 6/7 kişiye onlarda hep erkek dediler ama doktor da kız dedi .. hayırlısı olsun bakalım ..;)
Timaa91 Sadece_anne evt öyle söyledi ama 18 haziranda detaylı ultrasyon var.. tam anlamıyla kesinleşir .. 15+2 haftalıklen baktı kız dedi ama detaylı da daha net belli olur herhalde ..
Timaa91 Sadece_anne sizde erkeğe benzetmiştiniz nasıl tahmin ettiniz peki gününden önde gitmesinden mi ? Kemik gelişiminden mi ?
Sadece_anne Timaa91 Boynu falan ince degil ve nub kismi sivrice ben ondan dedim ama doktor daha iyi bilir tabii