velhasil İlk doğumum ekimde oldu ama yinede bir anne olarak fikir vermem gerekirse şöyle diyeyim canım..
1.Cevap: Yeni dogan almana bence gerek yok zaten aldigin yeni doğan 1 ay giyer giymez 0-3 ayda onlardan santim büyük seni o kadar etkilemez.
2.Cevap: Kesinlikle 6 tane 0-3 varsa yeter. 3-6 koy yeterli gelecektir. Ama olaki gönlün rahat etmez en enn fazla 2 adet daha ekle kafi.
3.Cevap: İstersen biraz tişört al ve şort takim olanlardan alanı kusarsa hemen yenile diye ama çok değil yine en fazla 2-3 takım.
4.Cevap: Yani temmuz ve agustos zaten yaz burada eylül de sıcak oluyor bende antalyadayım ama eylülde aksam uzun giymesi gerekebilir diye düşünüyorum.