Hatice4446 Damlabekizzzz siz yine iyisinz ben 34 haftalığım bizimkisi de aşağı indi ☺️ Dün doktoruma sordum normal son aylar iner artık bebek ağırlaştıkca dedi
Sed22-09 Damlabekizzzz benim 32de indi bugün doktora gidicem bakalım ama doktor artık doğuma hazırlanıyor vücut demişti bana nırmal gibi geliyor artık
Damlabekizzzz Guzelgun05 doktorunuza sordunuz mu erken gibime geliyor yarın kontörlüm var gidicem sorucam bakalım
Btnc1903 Damlabekizzzz güzelim benimki daha küçük ama okuduğum kadarıyla normal artık inmesi. Ben erkek bebek bekliyorum hep aşağıda duruyor büyüdükçe yukarı çıkıyor mesela benimki de öyle düşün bir terslik yoktur hemen telaş yapma
idiloska Benim geçen hafta inmeye başladı, ağırlık artıyor göbek iniyor, plesanta, amniyo sıvısı, bebek bunların hepsi ağırlık.
Damlabekizzzz Guzelgun05 ağırlaştığı için normalmiş artık inmesi gerekiyormuş doğum pozisyonu alması lazımmış ve yavaş yavaş alıyormuş