Busra3509 Merhabalar Anneler, ben bebegi bikac gündür özel bölgemde hissediyorum resmen hareketleri falan orda. Baskı hissi var idrarm gelyo gbi olyo o hareket ettikce. Sanki kasıklarım da geziyor cocuk baya asagda Normal mi bu durum bu haftalar
Crn1996 Busra3509 canım aynen bende öyle hissediyorum aynı haftadayız normal olarak karşılanıyor artık kanala yaklaştıkça bebek belki de kanala girdiğinden dolayı olabilir☺️
Busra3509 Crn1996 belkide aniden cikacak gibi ya sanki öyle baskı var ki. Hareketi resmen özel bölgemde 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
199823 Merhaba benimde suan öyle 36 haftalıpım doktorum bebek aşağı inmiş bunlar olur yerlesiyor artık heran bekle doğumu dedi
Busra3509 199823 cok korkuyorum ya bende. Sezeryan düsünüyorum, bu sekilde normal gelecek diye korkuyormmmmmm🤦♀️
Crn1996 Busra3509 oluyor canım gün içinde bikaç defa oluyor geçiyor sonra yalancı sancılar diye düşünüyorum
Busra3509 Crn1996 ben sezeryan dusunyrm dogum korkum yuzunden. Aniden gelecek diye korkuorum normal gelecek diye ya 😔