Merhaba ankara annişleri. 27. Haftamdayım gebelik zehirlenmesi geçiriyorum. 2-3 hafta içinde zorunlu doğum yapacağım. Yarın bile doğum olabilir. Sütümün gelmeme ihtimali var veya geç gelme durumu varmış. Bebeğimin küveze gireceği ve yaşam mücadelesi vereceği malumunuz. Kısa süreliğinide olsa ankarada süt vermek isteyen, yardım etmek isteyen birileri çıkar mı acaba?