kaderelmci [silindi] ilk dozumu 17 ikinci dozu 22. Haftamda oldum hiç bir sorun da yaşamadım bebekle ilgili 17 de aşı olduktan sonra hissettim ilk tekmesini
Betfer 3 martta en son regl olmuştum 5 temmuzda yapalım demişti sağlık ocağı tabi kalp atışı gibi bi hareketlilik varsa dedi
Ays0 Haftada genelde tavsiye ediyorlar. Sağlık ocağındaki hemşire 20 haftalıkken hareket vs hissediliyor ve o zamanlarda olması ideal zamanlar demişti. İlk dozumu 20. Haftada oldum. İkinci doz için en az 4 hafta sonrası gerekli dedi ve 24. Haftada bir aksilik oldu vurduramadim. 26. Haftada vuruldum