Zeyneptuba https://resimyukle.io/r/2esWwf1SpK https://resimyukle.io/r/SdK7ek2le Sizce t nin biraz yanında çıkan çizgi mi yoksa dağılma mı anlayamadım. Başına bu şekilde gelen var mı ? T bin tam altında da değil çünkü
Aslhn12 Zeyneptuba canın adetine Kaç gün var? Telefonda belli olmuyor zaten silik çıksa bile telefon çekince gözükmüyor iyi bir açıyla çekmek lazım.
Asella Zeyneptuba bende adetime iki gün kala yapmıştım böyle çıkmıstı sonra adetim gecımtı bıraz öyle yaptım çizgi biraz daha belirdi
Aslhn12 Zeyneptuba ben böyle hatalı olma olasılığı varsa diye iki üç tane test alıyorum canım. Sana tavsiyem iki gün daha bekle hatta dayanamıyorsan yarın sabah uyanır uyanmaz yap