Kızlar ya geçen ay ovülasyonda 15. Gün yumurtalama 16. Çatlama görmüştüm olmadı hadi bu ayı atlattım bu ay bari tutsun dedim ümitlendim şimdi 15. Günüm ve yumurtalama yok biraz koyulaşma bile yok ya silik gördükçe iyice stres oluyorum yapmaya devam etmek bile istemiyorum ne yapıyım sizce ya bir umut geç yumurtalama olur mu ki adetimde düzenli😏