serennt 3 den sonrasını sorun var mi diye bakıyolar devlette bildigim kadariyla ama özelde isteğe göre yaptirabilirsin de gerek yok suanlik daha ilk olmuş olabilir dert edilcek bi durum değil çoğu kadın kimyasal geçirdiğini bile anlamaz adetim gecikti sanir demisti doktorum bide kürtaj etkisi falan da olabilir sebeplerini arastirirken okumustum rahim operasyonlarida sebebiyet verebiliyomus ne kadar doğru bilmiyorum