busra1485 benim 27de haftasıyla uyumlu olan bebeğim 29+4 de boyu 33 kafası 32 haftalık çıktı bana da doktorum gelişimi önde haftasını beklemeye bilir dedi 37 38de doğabilir dedi ama genelde haftasını bekliyorlarmış sadece bebek önden gittiği için boyu kilosu da önden gidip normal doğum ihitimali azalıyormuş