Anne2_ aslında çok haklısınız, normal de de son anda sezaryene alınanlarda varken, güya öncesinde bunu belirlemeye çalışmak ne kadar doğru bilmiyorum. Benimki yaparmı nasıl düşünüyor bilmiyorum. Henüz bu konuları hiç konuşmadı benimle. Keşke o son ana kadar bıraksalar doğum zaten seyrini kendi belirliyor