FBO ya ben umay ismini dusunuyorm cokda isindim bu isme ama anlami beni celiskiye dusuruyor intrntte cesitli bilgiler var arastrdinz mi acaba internette caiz diyor ama tanriça ismi diyen var cocuklari ve hayvanlari koruyan tanriçaymis hele ki YouTube da bir video gordum bu tanriçaya tapılırmış falan anlami beni yordu