Merhaba , ilk doğumumu 38+1 de yaptım. Sabahtan ufak ufak adet ağrısı gibi ağrım vardı hiç önemsemedim. O gün tesadüf normal kontrol günümdü catı muayenesi yapılacaktı ilk defa😊 hastaneye gittiğimde hafif adet ağrısına benzer ağrım dewam ediyordu dr söylemedim bile catı muayenemi yaptı ve 5-6 cm açılman var hemen yatış dedi😃 cok kolay ve cabuk bir doğum yaptım. Darısı sizin basınıxa insallah