eaaysenur Merhabalar cevizi hamile olmadan öncede çok yemezdim hamileliktede zar zor yemeye çalışıyorum ama maalesef çok tüketemiyorum. Sizde durumlar nasıldı, az ceviz tüketimi bebekte zararlı olur mu?
Gizemburak35 eaaysenur bnde balik ve ceviz yiyemedigim icin takviye omega aliyorum canim mecbur ama alamasakda allahin izniyle bisey olmaz insallah benim annem bana hamileyken 9 ay kustum hic birsey yiyemedim demisti
Lokay eaaysenur aslinda gunde 2 ceviz yetiyor. Ppekmezle tuketmeyi deneyin . Ben de badem yiyemiyorum sade olarak
eaaysenur Gizemburak35 ben balık yedim ama ceviz yiyemiyorum hiç canım istemiyor inşallah sağlıklı sıhhatli olur evlatlarımız💖
Petyynut Lokay günde 2 ceviz yemeye çalışıyorum. Balık çok tüketemiyorum tiksindim bu süreçte. Cevizin yanında badem falan da yiyorum acaba omega açısından yeterli midir
poyrazinannesi3547 Ablam 2 çocuğunda da yemişti ceviz Maşallah yigenlerim çok zeki bende yemeye çalışıyorum en azından 2 3 tane
bebisini-bekliyor eaaysenur bende de tiksinme gibi oldu görünce bıle bulanır hafif midem ama şimdi kara kuru üzüm ile aynı anda yiyorum anlasılmıo cevız tadı tavsiye ederim 😅